Dag 6 - Reisverslag uit Baddegama, Sri Lanka van Sophianum Sri Lanka 2015 - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Baddegama, Sri Lanka van Sophianum Sri Lanka 2015 - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Sophianum

22 April 2015 | Sri Lanka, Baddegama

Ayubuwan,

vandaag ging om kwart over zes de wekker, we moesten om kwart voor zeven ontbijten. Na het ontbijt zijn we met de lijnbus naar de school gereden.
We hebben de grond helemaal los gemaakt en een deel van de muren afgebroken.
Om kwart over tien ongeveer hadden we een pauze. We kregen rijst met uien, chili en wat koekjes.
Daarna gingen we met de muziek leraar van school een srilankees liedje zingen. Na het zingen zijn we weer naar het senior home hospital gegaan.
We moesten eerst nog wat drinken halen en het was heel hard het regenen dus we moesten met z'n allen door de stromende regen rennen.
Eenmaal aangekomen bij het bejaardenhuis gingen we ons even verfrissen en daarna konden we lekker lunchen.
Na de lunch gingen we tekenen en knutselen met de bejaarden van het senior home hospital, eerst waren ze heel rustig, dus we gingen een liedje zingen waardoor ze hopelijk wat losser kwamen. Na een tijdje werden de bejaarden wat losser en gingen ze met ons praten, toen was het erg gezellig.
Daarna hadden we even vrije tijd toen hadden we met de hele groep het spel weerwolven gedaan.
En om zeven uur konden we wat gaan eten.
Toen was het tijd om even te douchen en lekker te gaan slapen.

het was weer een hele leuke dag, op naar morgen!