Nog 1 dag - Reisverslag uit Gulpen, Nederland van Sophianum Sri Lanka 2015 - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Gulpen, Nederland van Sophianum Sri Lanka 2015 - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: Josje

Blijf op de hoogte en volg Sophianum

15 April 2015 | Nederland, Gulpen

Hallo allemaal,

De laatste dag is eindelijk aangebroken! Morgen gaat ons avontuur beginnen! Na veel voorbereiden is alles geregeld en ingepakt.

Morgen om 6 uur vertrekken we met de bus naar Brussel. Rond 11 uur vliegen we vanuit Brussel naar Doha, hier maken we onze eerste tussenstop. Om 8 uur 's avonds vliegen we van Doha naar Colombo.

Tot over 10 dagen

• 15 April 2015 - 20:35

Annemarie:

Ik wens jullie allen een goede reis en een fantastisch verblijf in Sri Lanka!!!!

• 15 April 2015 - 23:16

Ingrid Schins:

Jaaa, spannend!!
    Nog één nachtje slapen en dan gaat jullie grote avontuur van start.....

Ik wens jullie allemaal een geweldige, onvergetelijke reis en schitterende herinneringen, die jullie nooit meer vergeten!
    Bovendien hoop ik, dat jullie veel goed werk kunnen verrichten voor de schoolkinderen en de bejaarden.
    Geniet ervan en heel veel plezier!!
    xxx

• 16 April 2015 - 09:48

Tiny Maas:

De Porta goes Baddegama groep wenst jullie een prima reis en een schitterend verblijf in Baddegama.
    Veel succes bij jullie klus op de school van Piyananda en een mooi verblijf in Senehasa. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen op de plek waar je "warm welkom" bent. Groetjes Tiny en de studenten Levi, Bram en Tessa.